|
KARTA INFORMACYJNA
|
KPe |
||
|
TEMAT SPRAWY:
Zgoda Kapitana Portu na : - piaskowanie lub/i - skrobanie lub/i - malowanie zewnętrznych części kadłuba statku
|
|
||
|
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Urząd Morski w Szczecinie Kapitanat Portu Świnoujście ul. Wybrzeże Władysława IV 7 72-600 Świnoujście tel.: 91 321 36 62, 91 321 43 94,
fax: 91 322 40 30 PODSTAWA PRAWNA: - Zarządzenie Nr 4 Dyrektora Urzędu
Morskiego w Szczecinie z dnia 17 września 2002 r. – Przepisy
Portowe § 160 ust. 1 lit „j”; (Dz. Urz. Woj. Zach. z 2002 r.
Nr 67, poz. 1429 z późn. zm.) I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek skierowany do Kapitana Portu,
złożony przez kapitana statku lub agenta statku winien
zawierać następujące dane: - nazwa
statku, - rodzaj
wykonywanych czynności (z podaniem powierzchni poddawanej konserwacji), - technika
i metody wykonywanych czynności, - sposób
zabezpieczenia środowiska morskiego. II. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Na bieżąco III. TRYB ODWOŁAWCZY: Nie
przysługuje
|
|
||
|
|
|
|
|